پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ ضمیری یکی از بارزترین ویژگی‌های قرارگاه هم‌محله امام رضا(ع) را مردمی بودن آن دانست و گفت: توفیق ارزشمندی که این قرارگاه دارد، پای کار آوردن مردم و ارکان مساجد مشهد در قالب میزبانی زائر امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حمید ضمیری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه بازدید جمعی از اعضای این شورا از قرارگاه هم‌محله امام رضا(ع) اظهار داشت: این قرارگاه اتفاق خوب و ارزشمندی است که ویژگی‌های مثبت و بارز زیادی دارد.

وی یکی از بارزترین ویژگی‌های این قرارگاه را مردمی بودن آن دانست و گفت: توفیق ارزشمندی که این قرارگاه دارد، پای کار آوردن مردم و ارکان مساجد مشهد در قالب میزبانی زائر امام رضا(ع) است.

وی افزود: ویژگی دیگر آن شبکه‌سازی است که شبکه‌ای از مساجد، منازل و موکب‌ها برای اسکان رایگان زائران ایجاد شده، همچنین ساماندهی آن در حوزه اسکان و در حوزه اطعام اتفاق بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث رزرو و ساماندهی از طریق سایت و تماس تلفنی، بسیاری از دغدغه‌های زائران برطرف شده است، چرا که حتی از روزهای قبل از آغاز دهه آخر صفر امکان رزرو مکان برای زائر مهیا شده بود.

ضمیری تصریح کرد: از ویژگی‌ها و کارهای خوب انجام شده در سنوات اخیر، بحث نظرسنجی و بازخوردگیری و آسیب‌شناسی است که در مدیریت قرارگاه انجام شد و به‌صورت مستمر، مشکلات پایش و برطرف می‌شود و اگر گاهی ایرادی توسط زائران مطرح می‌شود باعث رسیدن به بالندگی است.

وی حرکت پویای هم‌محله امام رضا(ع) را کار بسیار ارزشمندی دانست و ابراز کرد: از بخش‌های مهم این مجموعه، اسکان در منازل شخصی مردم مشهد است که مجاوران به‌صورت مستقیم وارد سامانه شده و برای خدمات اسکان و اطعام اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha